söndag, januari 20, 2008


Idag var jag hemma hos Åsa S*Vrethagen's på kattjunteträff!
Goda bullar Gott kaffe en alldeles perfekt eftermiddag med mycket skratt.

Sen att det fanns 5st dunbollar där-gjorde ju inte saken sämre

Mr Moonlight charmade mej totalt--han stegade upp i mitt knä--pussade mej på halsen & näsan---vilken grabb *suck*
















Dom här två Helena & Anki blev jag avundsjuk på--Varför sitter dom mitt i dunbollsgropen ;-)











Maggie säger -- han är min Mr Moonlight hihihi


















Honungspajen Honey Pie kommer att stanna i katteriet--det tvivlar jag inte en sekund på!!!














Himla tur att jag har gosproppen Pyrit hemma---annars vet jag inte hur det skulle sluta......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallåj!

kattjunteträffarna är så trevliga,Xtra trevligt med en hög små dunbollar:) Hittade du ingen bättre bild på mej?Jag ser ju för tokig ut.
Helena

Anonym sa...

Haha.vilka kuliga kort från kattjuntan..hihihi,men du,det var 6 dunbollar,inte 5=))) eller snodde du en??? Eller,med tanke på hur Maggie ser ut,kanske det var hon som snorpade en???
Kramkram/Anki