fredag, januari 04, 2008

Några av Våra Rödingar!!!


Igår när jag skulle gå & lägga mej, så kollade jag på bordet--jag hade lagat mat tills idag, så dom här hungriga varelserna satt & väntade ---det kommer säkert godsaker till oss också ;-)


Gasoline & Pyrit på första plats så klart *asgarv*
















Kolla minerna på dom----ser dom kloka ut eller?? Helt galna i mina ögon,kunde inte annat än fota dom --annars hade jag exploderat i gapskratt--ej bra för deras självkänsla .






























Puma -Gasoline & Pyrit det fattas en röding . Chili man ,han ligger redan och väntar på att Matte ska gå & sova på min kudde minsann!




































"Bullen" Pyrit jag har aldrig träffat en katt som är så sugen på allt i matväg som henne----Allt äter hon, bananer, fil, gröt,rå potatis ja säg något, så skriver jag under på att det käkar hon *Underbart*















































Kärleksparet Gasoline & slagskämpen yrvädret Hambo--han är sargad på halsen samt i huvudet, med alla fajter med sin mamma Tindra--han har ej fattat att han står lägre i rang Och är kastret :))))) vi har ju alltid sagt till honom att han är speciell---varför inte leva upp till det eller?????

Inga kommentarer: