fredag, november 02, 2007



Okey Tigris!!

jag har blivit utmanad av dej--skall alltså skriva 5 saker om mej själv---JAG ::DET ÄR CHILI DET--NI TRODDE VÄL INGET ANNAT ;-)

1.Jag har RÄTT att sitta på andra katter om det är blött ute.

2.Jag är barnslig & larvig om min Matte inte är hemma--vägrar
att sova i samma säng som Husse då.

3.Jag bestämmer över ALLA som bor här

4 Om Matte sover för länge,på helgerna-så kan jag en massa
knep---ta ner alla halsband som hänger vid sängen

Ställer mej över henne först sjunger jag--sen slickar jag
henne i håret---sen kan jag kurra alldeles inne i örat--det
funkar.


5. Jag Älskar att ligga mitt på bordet när det kommer främmande
så dom verkligen kan beundra mej--verkligen se hur
vacker & underbar jag är--tror inte att det finns någon så
snygg FAKTISKT.


. Jag utmanar
Elvis
Dumle
Smeagol
Smurfan
Ivar-Lo
















OKEY HAR NI FATTAT????

Inga kommentarer: