torsdag, november 01, 2007

va trevlig det är med KATTJUNTA!!!!



Den här bilden skulle komma sist *skratt
*
Men den visar på hur vi ska trimma våra Skogisar för utställningar efter den 1 januari---ett helt nytt koncept.

Vi kommer att bli indelade i färg som Perserna--samt alla detaljer som ska finnas om vi ska kunna ta titlar--t.ex-M:et i pannan--motorvägen i pannan-eyelinen vid ögonen--med andra ord så har

vi varit på kurs---
då gäller det att få fram alla detaljer annars har vi ingen chans att delta-Alltså inga cert----Hur kul ÄR DET????

--tror ni att jag var "galen" ????efter att jag kom hem i går----alla kissar blev synade med lupp----DET ÄR I ALLAFALL KUL MED TÄVLINGAR!!!!---men som tur är har jag ett flertal katter som uppfyller kriterierna för dom nya reglerna--
Men Självklart ÄLSKAR JAG DOM ANDRA LIKA MYCKET IALLAFALL
-jag har alltid varit en TÄVLINGSMÄNNISKA!!!!----& det här är KUL ;-))))

Här är det S*Tam Trion's Sissi som klipper "mitt barnbarn" IC S*Celadon's Cassiopeia Schedir (PEJAN)

Matte S*Kattilaforsen's Tina håller i henne--samt S*Celadon's Maggie "MorMor" kollar att allt går rätt till...















Idag var det dax igen---för kattjunteträffen ;-)


den ägde rum hemma hos S* Kattilaforsen på Söder---nämligen på samma gata som jag har bott i 6 år Högalidsgatan--det är lite nostalgiiiiiiiiii ska ni veta.





Här är det S*Järvaskogen's Anki---S*Svampans Ann-Britt &


S*Vrethagen's Åsa


















Jag & Anki---måste hinna dricka kaffe & käka världens godaste äppelkaka också! Bodenrecept kanske........?

































S*Kattilaforsens Tina sitter ner.......det är inte ofta det--Många järn i elden--Norrlänska som hon är :-))))))))



























S*Vrethagens Åsa- S*Celadons Maggie, S*Tam Trions Sissi &





S*Kattilaforsen's Tina ja sen är det förstårs CH S* Celadon's





Iqueldo " Tigris" som har en alldeles egen stol förstårs!


Tina håller spanjorskan i famnen Almendra

Inga kommentarer: